اولین گام برای اجرای رنگ ساختمانی خرید و تهیه‌ی رنگ مورد نظر در حجم لازم است که بخش زیادی از هزینه‌ی اجرای نقاشی ساختمان را نیز شامل می‌شود. به همین دلیل بسیاری از نقاشان حرفه‌ای ساختمان به دنبال مراکز فروش رنگ ساختمانی عمده هستند تا بتوانند با صرف هزینه‌ی کمتر، فعالیت خود را از نظر اقتصادی با صرفه بیشتری همراه کنند. در این مطلب به خرید رنگ ساختمانی به صورت عمده و مزایا و روش اجرای آن می‌پردازیم.

چرا خرید از مراکز فروش رنگ ساختمانی عمده به صرفه است؟

امروزه به دلیل افزایش هزینه‌های خرید و تعویض منزل، میزان تقاضا برای نوسازی ساختمان و اجرای رنگ‌آمیزی بر روی سطوح و دیوارهای منازل و دفاتر کار افزایش یافته است. به تبع این امر و نیاز به تهیه و خرید رنگ‌های ساختمانی، میزان تولید و عرضه این محصول در بازار نیز بیشتر شده و بسیاری از تولیدکنندگان در حال افزایش عرضه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند.

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

با این حال هنوز قیمت این محصول که با توجه به عواملی مانند درجه‌ی کیفیت رنگ، نوع رنگ ساختمانی، اندازه و حجم آن و هم‌چنین برند شرکت تولیدکننده متغیر است، در مراکز فروش رنگ بالا است.

به همین دلیل بسیاری از مشتریان سعی می‌کنند خرید خود را از مراکز فروش رنگ ساختمانی عمده انجام دهند. خرید رنگ ساختمانی به صورت عمده در مقایسه با خرید سطلی و تعدادی با قیمت کمتر و صرفه‌ی بیشتری قابل انجام است.

فروش رنگ ساختمانی عمده چگونه انجام می‌شود؟

می‌دانیم که رنگ‌های ساختمانی در انواع مختلف و دارای ویژگی‌های متفاوت هستند و پرکاربردترین آن‌ها رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیکی، رنگ روغنی، رنگ آستر و رنگ جلا می‌باشد. کلیه‌ی این رنگ‌ها را می‌توان در بازار با بهترین کارایی، دوام و کیفیت و از برندهای معتبر خریداری کرد. ولی یکی از نکاتی که مورد توجه مشتریان است، خرید این رنگ‌ها با قیمت پایین‌تر می‌باشد که در صورت خرید از مراکز فروش رنگ ساختمانی به صورت عمده امکان‌پذیر است.

روش این فرایند نیز به این صورت است که رنگ‌های تولید شده توسط شرکت‌های رنگ‌سازی از طریق شرکت‌های توزیع کننده و در بسته‌‌بندی‌های عمده و یا به صورت کیلویی در اختیار عمده فروشی‌ها قرار می‌گیرد و پخش و توزیع این محصولات به صورت خرد به خرده فروشان توسط مراکز عمده فروشی صورت می‌گیرد.

بنابراین مشتریان در صورت مراجعه مستقیم به برخی از مراکز فروش رنگ ساختمانی عمده می‌توانند رنگ‌های مورد نیاز خود را با قیمت کمتر یا تخفیف تهیه نمایند.

بنابراین اگر به دنبال خرید عمده رنگ با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید و می‌خواهید سفارشتان به سرعت به دستتان برسد، می‌توانید از طریق فروشگاه رنگ رضا اقدام به ثبت سفارش نمایید. ما بهترین محصولات را از برندهای معتبر تهیه کرده و با قیمت مناسب در حجم‌های مشخص در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید انواع رنگ‌های ساختمانی از فروشگاه رضا هم می‌توانید به صورت حضوری اقدام کنید و هم می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نموده و سفارش خود را در سراسر ایران در عرض چند روز تحویل بگیرید.

 

رنگ ضد آب