پیش از هر چیز خوب است بدانید که نحوه ساخت رنگ اکریلیک اینگونه است که با ترکیب رنگدانه معلق در محلول پلیمر اکریلیک تولید کنندگان میتوانند که رنگ اکریلیک بسازند. رنگ های اکریلیک در ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها و… استفاده میشود؛ با وجود تمامی مزایا و معایب منحصر به فرد خود به محبوب ترین رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان ها تبدیل شده است. رنگ های اکریلیک موجود در بازار دو دسته هستند، هم به صورت وارداتی از کشور های خارجی وارد ایران میشوند و هم توسط شرکت های ایرانی در داخل کشور توسط نیرو های مختصص ایرانی تولید و به بازار عرصه میشود. موضوعی که در ادامه این مقاله ما قصد داریم به آن بپردازیم و درباره آن صحبت کنیم برند های ایرانی رنگ اکریلیک است. برای آشنایی بیشتر با این برند ها که کیفیت بالایی هم دارند تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی برند های ایرانی رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک امروزه به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است. این رنگ ها قابلیت شستشو دارد و از آنجایی که در ترکیب خود از مواد شیمیایی استفاده نشده است دوستدار محیط زیست هستمد. بهترین برند های ایرانی که در این عرصه فعالیت فعال دارند و همواره بهترین محصولات را به بازار عرضه میدارند شامل موارد زیر هستند.

1- سحر

رنگ اکریلیک سحر
یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های ایرانی تولید رنگ اکریلیک ایرانی برند سحر است. این برند سعی دارد که با کیفیت بالا محصولات خود را تولید کند و البته که محبوبیت بالای این برند نیز ثابت میکند که توانسته به این کیفیت مطلوب دست پیدا کند.

2- کاپارول

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های نیز محصولات کاپارول است؛ این برند محصولات رنگ روغنی را نیز با برند هاویلوکس تولید میکند. برند کاپارول را به عنوان پرفروش ترین برند برای فروش محصولات اکریلیک میتوان دانست.

 

لینک های مفید:
رنگ کاپارول

 

3- ریبال شیمی


برند ریبال شیمی نیز دیگر برندی است که در زمینه تولید رنگ اکریلیک ایرانی فعالیت دارد. این برند در سال های اخیر فعالیت خود را افزایش داده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

4- پارس بهار

برند پارس بهار را نیز میتوان به عنوان دیگر برند رنگ اکریلیک ایرانی دانست که کیفیت بالای محصولات این برند باعث شده که نام آن در لیست بهترین ها آورده شود. کیفیت محصولات این برتد روز به روز در حال توسعه و افزایش است

کیفیت رنگ های ایرانی اکریلیک نسبت به خارجی
با وجود اینکه برند های خارجی نیز در زمینه تولید رنگ اکریلیک فعالیت دارند و محصولات آنها به ایران صادر میشوند اما نمیتوان ادعا کرد که کیفیت محصولات خارجی نسبت به محصولات رنگ اکریلیک ایرانی برتری دارد. برند های برتر ایرانی در زمینه تولید رنگ اکریلیک پیشرفت چشمگیری داشته اند و کیفیت محصولات آنها روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است. پیشنهاد ما به شما برای خرید رنگ اکریلیک برند ایرانی آن است چراکه با جرات میتوان گفت که مرغوب تر هستند.

میزان دوام رنگ های ایرانی

رنگ های ایرانی دوام نسبتا بالایی دارند و در صورتی که روی دیواز اعمال شوند میتوانند به مدت 6 سال سالم و به مانند روز اول بمانند. و این در حالی است که اگر مصرف نشده باقی بمانند میتوانند به مدت 10 سال نیز سالم بمانند. پس قبل از خرید رنگ اکریلیک ایرانی به تاریخ انقضای ان توجه داشته باشد.

رنگ پلاستیک با چی پاک میشه