یکی از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین رنگ هایی که برای بازسازی و ترمیم بخش داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ پلاستیک می باشد.

ترکیبات عمده رنگ پلاستیک شامل بتونه، ذرات پلاستیکی میکروسکوپی و رنگدانه است. البته کیفیت این ترکیبات بر قیمت رنگ پلاستیک موثر بوده و به همین دلیل باید از شرکت های رنگ معتبر خرید کنید.

فرمول رنگ پلاستیک شامل آب، ضد یخ، آمونیوم بیوسید، تیتانیوم، سلول آلومینیوم، 

 

لینک های مفید:
فروشگاه رنگ

 

رنگ پلاستیک بر پایه آب تهیه شده و به دلیل قابلیت حل شدن در آب، قابلیت ضد آب بودن و ضد رطوبت دارد. این نوع رنگ بوی نامطبوعی نداشته و خیلی سریع خشک می شود. به همین دلیل در فاصله زمانی کوتاهی می توانید چند لایه از این رنگ را روی سطح مورد نظر کار کنید.

مزایا و معایب رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک به عنوان یکی از قدیمی ترین رنگ های تولید شده توسط بشر، دارای یک سری مزایا و معایب منحصربه فرد خود است که بهتر است پیش از خرید آنها را بدانید. البته کیفیت نوع رنگ و برند آن بر قیمت رنگ پلاستیک موثر خواهد بود.

مزایای رنگ پلاستیک شامل: خشک شدن سریع، استفاده آسان و راحت، نداشتن بوی نامطبوع، دوستدار محیط زیست بودن، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر آب و رطوبت، دوام بالا در برابر باران اسیدی و قلیایی، دوام و ماندگاری بالا بدون نیاز به تمدید یا ترمیم و پوشش فوق العاده سطح مورد نظر.

هر چند این نوع کاربرد بالایی داشته و در صنعت رنگ آمیزی و ساختمان سازی بسیار شناخته شده است؛ با این حال از معایب آن می توان به این موارد اشاره کرد: این نوع رنگ قابلیت استفاده روی سطوح آهنی و نرده را ندارد، مقاومت آن در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش نسبت به سایر رنگ ها کمتر است و نسبت به رنگ های روغنی سازگاری کمتری با غلطک دارد.

در صورتی که قصد خرید این نوع رنگ را دارید می توانید به فروشگاه ما مراجعه فرمایید. ما انواع رنگ پلاستیک از برندهای مختلف و با بهترین کیفیت را عرضه می کنیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اطلاع از قیمت رنگ پلاستیک با ما در ارتباط باشید.

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ هادی

 

محل استفاده از رنگ پلاستیک

از این نوع رنگ در سطوح مختلف داخلی و خارجی ساختمان می توان استفاده کرد و یکی از بهترین موارد برای رنگ آمیزی و ترمیم سطوح شکسته هم به شمار می رود. با این حال عمده کاربرد رنگ پلاستیک در سقف بوده و می تواند بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف باشد.

پس اگر هنوز سقف ساختمان خود را رنگ آمیزی نکرده اید؛ حتما رنگ پلاستیک را در اولویت قرار دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مایع رقیق کننده رنگ پلاستیک

همانطور که پیش از این گفتیم؛ حلال پایه این رنگ آب است و از آب به عنوان مایع رقیق کننده در این رنگ استفاده می شود. به همین دلیل رنگ پلاستیک در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

البته میزان کیفیت و مقاومت آن در برابر رطوبت در قیمت رنگ پلاستیک موثر بوده و می توانید این رنگ را با کیفیت و قیمت های متفاوت از برندهای مختلف تهیه کنید.

رنگ بندی های رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک طیف شامل طیف گسترده ای از رنگ های مختلف بوده و رنگ های اصلی را از برندهای مختلف دارد. اگر قصد خرید هر نوع رنگ از هر برندی را دارید؛ می توانید با ما در شرکت هادی تماس بگیرید.

این شرکت طیف وسیعی از رنگ پلاستیک با رنگ بندی اصلی از برندهای متفاوت را در خود جای داده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

منتظر تماس شما خواهیم بود. سپاس از اینکه همراهمان هستید.